“Kāpēču” sasniedzamie rezultāti aprīlī.

  • Iepzīt skaņas M, N, Ņ, T, R;
  • Atrod sava vārda grafisko attēlojumu (kartītē) un lieto atbilstoši vajadzībām;
  • Vingrinās darīnāt vārdus ar iepazītām skaņām,
  • Vingrinās saklausīt un atbildēt, par ko stāsta tautas dziesmas;
  • Raksturot norises un parādības dabā, pavasara darbus, darbarīkus, ko pielieto dārzkopji, lauksaimnieki;
  • Vēro, tausta, smaržo tuvākajā apkārtnē esošos augus (kokus, krūmus, augus, garšaugus);
  • Darbojās ar dažādiem priekšmetiem, tos ripinot, stumjot, grūžot;
  • Salīdzina priekšmetus pēc lieluma un formas, izzina to kustību, eksperimentējot, pārbaudot pieņēmumus;
  • Praktiski darbojas ar skaitāmo materiālu, izzinot skaitļa sastāvu;
  • Praktiskā darbībā dala skaitu uz pusēm, divās daļās;
  • Sāk lietot uzvārdu stāstot par sevi;
  • Raksturo savas izjūtas ikdienas situācijās – priecājas, bēdājas, dusmojas;
  • Mācās sevi kontrolēt, pārvaldīt un ievērot pieņemtos noteikumus grupā;
  • Patstāvīgi ar otu zīmē dažādas formas;
  • Izvēlas piedāvātos materiālus un tehnikas, radot kolāžu par piedzīvoto un novēroto;
  • Griež vienkāršas formas;
  • Mācās pareizi lietot rakstāmpiederumus;
  • Vingrinās veltnēt veidošanas materiālu, mainot piespieduma stiprumu, veltnējot starp plaukstām.

 

Advertisements